Partneři
Kotva
Základní škola a Mateřská škola Litvínov, Ruská 2059, okres Most
Rozvrhy
Aktuality
Návrat žáků 9. ročníků do školy
5.5.2020

V souladu s usnesením vlády č. 491 ze dne 30. dubna 2020 je od 11. 5. umožněna za zvýšených hygienických podmínek daných Vládou ČR / MŠMT a školou osobní přítomnost žáků 9. ročníků pro účely přípravy na přijímací zkoušky.

Další informace ZDE.

Mapa webu
A
A
A

Odhlašování/ přihlašování obědů

Vloženo: 1.8.2017 | Autor: tomasova| Zobrazeno: 2874x |

Naše jídelna používá systém přihlašování/odhlašování stravy po internetu.

V průběhu měsíce se obědy přihlašují a odhlašují nejpozději do 12.00 hodin jeden pracovní den předem. Je tomu tak proto, že po 12. hodině kuchařky normují potraviny na následující den.

Odhlašovat obědy lze několika způsoby:

  • osobně
  • písemně prostřednictvím schránky, která je umístěna u vedoucí Šj
  • telefonicky na tel.čísle 733 642 153
  • prostřednictvím internetu

Neodhlášená a nevyzvednutá strava propadá, strávník nemá nárok na náhradu neodebrané stravy. 
V případě onemocnění má žák možnost si následující den odebrat do nosiče neodhlášený oběd. Ostatní dny si musí obědy odhlásit. V případě, že si žák zapomene obědy odhlásit, musí oběd zaplatit v celé výši včetně režijních nákladů (podobně jako cizí strávníci).

Objednávání/odhlašování stravy prostřednictvím internetu se provádí na internetové stránce www.strava.cz

Tuto službu ale můžete využívat pouze po přihlášení a zaevidování se do naší jídelny a to u vedoucí jídelny p. M. Vokurkové.

Po zaregistrování do této služby obdržíte od vedoucí jídelny přihlašovací údaje (jsou stejné jako při registraci ve ŠJ) pro objednávání po internetu. Tyto údaje vám budou vytištěny, abyste se mohli přihlásit na svém PC na internetové stránce www.strava.cz.

Na uvedené stránce se vám objeví tabulka, do které zapíšete:

  1. Identifikační číslo naší ŠJ
  2. Uživatelské jméno (vaše jméno)
  3. Heslo, které jste uvedli při zaregistrování
  4. Váš e-mail ………potvrdíte OK

Po přihlášení na internetu budete moci následující den tuto službu používat. 
Připomínáme, že veškeré změny (přihlášky/odhlášky) se musí z provozních důvodů provést do 12.00 hod – na následující den.

Služba po internetu nabízí menu, ze kterého si můžete při zaregistrování dále vybrat:

  • potvrzení objednávek
  • upozornění na nízký stav konta
  • měsíční přehled stravného
  • upozornění na neodebranou stravu

Dále máte možnost po přihlášení použít nápovědy, která vás seznámí s podrobným návodem této služby.